ABN AMRO
ABN AMRO host jaarlijks zijn signature event Tomorrow. Studio HIT is niet van gisteren en werkte mee aan de preps en uitwerking van dit frisse event. Voor de gelinkte podcast werden ook alle interviewscripts uitgeschreven.
Tomorrow is een passioneel project van ABN AMRO Private Banking België rond impactvol investeren. Klanten en partners worden betrokken in een long term visie die vlot kadert binnen duurzaam ondernemen.
Zo bouwen ze als thought leader een bewuste en gefocuste community uit. Een community van eensgezinden die elkaar dagelijks inspireert en motiveert om te bouwen aan een betere toekomst.
Duurzaamheid als paradepaardje onder het ronkende motto ‘Banking for better, for generations to come.’ Mooi!
Tomorrow wordt sinds 2022 jaarlijks georganiseerd en biedt impactondernemers een prestigieus podium. De laatste editie vond plaats in de Gare Maritime te Brussel onder de naam ‘Leading through innovation’. Om het hele jaar in touch te blijven met de community worden er nieuwsbrieven uitgestuurd en podcasts gemaakt.
Event
Naar aanleiding van het recentste Tomorrow event werd er een 360° communicatietraject op poten gezet.
Met andere woorden, Studio HIT modelleerde content die op alle mogelijke communicatiekanalen kon worden gedeeld.
Er werden artikels verzameld, video’s gemaakt, podcasts opgenomen, sprekers geselecteerd en social media geïnjecteerd. Tijdens het event zelf kwamen ook het programmaboekje, communicatieborden en bindteksten van presentatrice Virginie Claes uit onze Studio.
Resultaat
Een event zoals Tomorrow heeft een ijzersterke identiteit. Een identiteit die consistent werd doorgetrokken in de 360° communicatie. Want alleen zo bouw je een sterk merk uit die zijn kostbare spot binnen de markt verdient.
Versterk je marktpositie met Studio HIT!