Een heldere wervende tekst schrijven, een stem geven aan je merk of je bedrijf online positioneren? Studio HIT gaat voor jou aan de slag. Een overzicht van enkele pakkende projecten.
Social Media Campagne
‘Unique method, proven succes.’
De taalstages van Ruysschaert combineren discipline met sport en spel en dompelen de leerlingen helemaal onder in de doeltaal.
Studio HIT vertaalde de aanpak van deze talenknobbels in een impactvolle social media campagne.
SEO Workshop
Wij willen meer klanten aantrekken met onze website. Kunnen jullie ons daarbij helpen?
Jazeker! Een SEO-workshop later kon het architectentrio zelf aan de slag met een op maat afgelijnde SEO-handleiding.
Content Marketing
De Gentse – elvendertigste – HRtech scale-up Wenite monitort werknemersgeluk aan de hand van data en is een all-in-one solution platform voor hr-professionals.
Hun (content)marketing stond echter op een laag pitje, en zo werden wij erbij gehaald.
Hoe gingen we te werk?
360° Communicatie
‘Banking for better, for generations to come.’
ABN AMRO Tomorrow is het duurzaam long term thinking project van ABN AMRO Private Banking België.
Studio HIT stippelde hiervoor een consistent communicatietraject uit.
Baselines Tv-campagne
Camber is 100% Belgisch en maakt kasten op maat, die je in meer dan 20 showrooms in België en Luxemburg kan bewonderen. Naast die vele woonkamers natuurlijk.
Voor een tv-campagne vroegen ze ons, samen met studio haha, om met catchy slogans creatief in te spelen op ‘Ons Huis Nieuw Huis’, ‘Blind Gekocht’ en ‘Het Weer’.
Videoscripts
Dossche Mills is al 150 jaar een van de grootste tarwemaalderijen van Europa.
Voor dit videoproject rond duurzaamheid producete WhyNot – in opdracht van Colorclub – enkele video’s om de toekomst van Dossche Mills’ Terah initiatief te illustreren.
Onze studio schreef de Engelstalige scripts uit.
Rebranding
Embridge gelooft in een symbiose van economie en ecologie. Ze slaan de brug tussen onderneming en omgeving aan de hand van duurzame oplossingen voor complexe wet- en regelgeving.
M-tech vierde samen met Colorclub en Studio HIT zijn 25 jaar met een metamorfose in de vorm van een nieuwe naam, website, én baseline. Embridge, Environment Matters!
Content creatie
Als’t met feesten te doen is, dan zijn wij er graag bij. En al zeker wanneer het over trouwfeesten gaat. Toen we voor House of Weddings aan de slag gingen als content writer, voelden we ons dan ook zoals dat ene bruidsmeisje dat het boeket vangt: excited.
Copywriting, interviews magazine
HRTECH.be slaat een brug tussen hr en technologie en dat door middel van een event én magazine. Voor beide zijn woorden nodig. Woorden die HIT geschreven heeft. Zowel voor de website, sociale media als het magazine.
Website copy & SEO-optimalisatie
Van een vat vol ideeën tot HRtech startup van het jaar. In een jaar tijd is Paybix enorm hard gegroeid. Trots dat we mee stonden aan de start. In opdracht van Brandimpact schreef Studio HIT de copy voor hun allereerste website. SEO-proof uiteraard!
Naam, baseline, copywriting & sociale media
Mobility Tomorrow heeft de antwoorden op de mobiliteitsvragen van morgen voor particulieren en bedrijven. Van elektrisch wagenpark over openbaar vervoer tot vliegende auto’s en je favoriete sports wearable. Eén ding is zeker: mobiliteit krijgt een compleet nieuwe invulling.
Copywriting website & baseline
Alles over bits & bites, maar dan om ze te beveiligen. Cyber security wordt elke dag belangrijker en dagelijks verschijnen er nieuwe tools en trends op de markt.
Tijd om dit heet hangijzer met een evenement te bekronen. En zo geschiedde Cyber Conference.
Video, interviews
& copywriting
Na meer dan 40 jaar wil Antica naast de editie in Namen ook in Brussel zijn stempel drukken. Dat op het canvas van Tour & Taxis. Een schoon stukske Brusselse geschiedenis dat nu kunstgeschiedenis tentoon mag stellen quoi.
Social media
BEE is not your average energy company. Het bedrijf zet 200% in op blauwe energie door middel van biomassacentrales en windenergie. Hun magnum opus, de Bio Energy Base, vind je terug in de Gentse haven. HIT werkte in opdracht van Colorclub een sociale media strategie uit.
Copywriting website
Xandres, dat is crafwomanship en geraffineerde mode in een tijdloos jasje. Vier keer per jaar lanceert het merk een nieuwe collectie waarvoor een persbericht en productcopy nodig is.
Brand strategy
Nieuwe Media Groep is een community voor en door mensen met een passie voor hr en finance. NMG is ook jouw partner voor diepgaande content en dat on-en offline. Daar helpt HIT een stevig handje bij, net zoals bij de merkstrategie.
Copywriting & sociale media
Events en beurzen organiseren? Easyfairs weet hoe dat moet. Om de content voor Sett, Dentex en Digitalize op punt te zetten, deden ze beroep op HIT. Uitnodigingen, nieuwsbrieven en social posts werden razendsnel van creatieve copy voorzien.
Website copy & Social media
Wat begon met een social media workshop mondde uit in een website en bijhorende copy make-over. Hit Hitter Hitst!
SEO-copywriting
The Lean Six Sigma Company is een internationaal gerenomeerd bedrijf dat gespecialiseerd is in, jawel, Lean-opleidingen. De nieuwe website had nood aan SEO-proof teksten om hun opleidingen in de kijker te zetten. Zo gezegd, zo gedaan.
SEO-optimalisatie & sociale media
Een kantoor inrichten kunnen ze bij Soulbricks als geen ander. Om hun website een frisse en speelse look & feel te geven, gingen we aan de slag. Zowel de teksten als de opbouw van de website ondergingen een flinke transformatie.
Content creatie
Lokale Belgische kwaliteitswijnen? Die mogen in de kijker gezet worden! HIT gaat aan de slag met de sociale media en nieuwsbrieven van Mérula om hun merk op de markt te zetten.
SEO-copywriting voor blogs
Met o2o ben je gegarandeerd wijs op weg. Het bedrijf biedt fietsleasingen voor werkgevers aan met als doel gelukkigere en gezondere werknemers. Voor o2o schrijven we blogs en succes cases in het Nederlands en Engels.
SEO-optimalisatie & content creatie
Porta Mundi is hét reisbureau voor al jouw business experiences. Na een grondige keyword research stak HIT de website in een volledig nieuw jasje. Ook de social posts worden nauwgezet door ons opgevolgd. Het doel? Meer kwalitatieve leads genereren.
Website copy & SEO-optimalisatie
Video animatie van a tot z, dat is Flan Caramel in al zijn facetten. Hit zorgde voor creatieve SEO-proof opfrissing van de website copy.
Strategie & copywriting
Hr start-up Mbrella is een platform om flexibele mobiliteit te beheren. Of het nu gaat over een auto of step, Mbrella weet wat het je kost en het mobiliteitsbudget kent voor hen geen enkel geheim.
SEO-blog
Een uitzendkantoor voor 60-plussers. Daar stralen wij van. En om Nestor nog meer te laten stralen vroegen ze HIT een blog uit te werken.
Website copy & SEO-optimalisatie
New in town: Billimay! Een webshop vol speelgoed en hulpmiddelen om de ontwikkeling van je kind te stimuleren. Vanaf het prille begin dachten we mee met Evelyne om haar website vorm te geven. Ook de website copy en SEO-blogs nemen we bij Studio HIT voor onze rekening.
New in town: Billimay! Een webshop vol speelgoed en hulpmiddelen om de ontwikkeling van je kind te stimuleren. Vanaf het prille begin dachten we mee met Evelyne om haar website vorm te geven. Ook de website copy en SEO-blogs nemen we bij Studio HIT voor onze rekening.
Content creatie & socials
De naam Early Birds Art Gallery spreekt voor zich. Deze galerij op de Knokse zeedijk heeft steeds verrassende expo’s waar we maar al te graag over communiceren via nieuwsbrieven en sociale media.
Social Media Campagne