Hit of hit

The Street Food Company

The Street Food Company staat voor eventcatering van TOPkwaliteit. Ze komen met kleurrijke en authentieke foodbikes naar je toe. Elk duurzaam ingrediënt wordt door de broers Hendrik en Laurent zorgvuldig geselecteerd. Samen met hun team bezorgen ze je een smaakvolle reis rond de wereld, verzorgd tot in de kleinste details. Kortom, full service catering met een gedurfd sausje. 

Oorspronkelijk klopte The Street Food Company aan bij Studio HIT met de vraag social media workshops te verzorgen. We zorgden voor interne structuur en content ideeën waarmee de sociale media geoptimaliseerd werd. Daaruit groeide een vruchtbare samenwerking, want we schrijven ondertussen ook de nieuwsbrieven en content voor sociale media.

Tot op heden werken we nauw samen. Studio HIT stelt een strategisch jaarplan op om een consistente contentstroom te garanderen. Kortweg: de sociale media spekken met sappige content. We zorgen voor captions om je vingers bij af te likken, volgen de statistieken wekelijks op en plannen elke sociale media post strategisch in.

En het succesverhaal zet zich verder, want zo mochten we ook de website onder handen nemen. Zowel de uitstraling als copywriting sloten niet meer aan bij de huidige bedrijfsvisie van Hendrik en Laurent. Die kwamen verouderd en amateuristisch over, terwijl het cateringbedrijf zonder twijfel professioneel en stijlvol is.

Studio HIT stak de ingezeepte handen uit de mouwen en bouwde planmatig een nieuwe overzichtelijke site met frisse -net uit de douche- SEO-proof copy. Aan de hand van een grondige keyword research en concurrentieanalyse gingen we aan de slag. Elke pagina werd herbekeken en de nieuwe teksten werden volledig in lijn gebracht met de tone of voice van de klant. Een allround make-over dus voor een modern bedrijf dat klaar is voor de toekomst.

Benieuwd naar onze realisaties? Bekijk de website van The Street Food Company en volg hen op sociale media.