fbpx

HRmagazine & FDmagazine

2025 was nog maar net van start of Elien zette haar schouders onder twee nieuwe projecten: HRmagazine en FDmagazine.
Als hoofdredactrice zet Elien de puntjes op de ‘i’ en waakt ze over beide magazines. Samen met een netwerk aan freelance journalisten en collega’s vormt ze het kloppend hart achter beide magazines.
Haar missie? De lezer prikkelen, inspireren, en uitdagen met sterke journalistiek die blijft hangen. Bovenal wil ze nieuwe topics aan bod brengen: ondernemerschap, jonge start ups & scale-ups en maatschappelijk relevante thema’s.

Print first, online later

Waar 4K-pixels en pushmeldingen de plak zwaaien, geloven we meer dan ooit in de kracht van papier. Elke twee maanden ligt er een vers gedrukte printeditie van beide magazines klaar, boordevol exclusieve content, verdiepende interviews en inspirerende verhalen. Voor de liefhebbers van echt leesvoer en de zoete geur van inkt: go get yours!

Ook online blijft de molen der journalistiek op volle toeren draaien. Die balans tussen print en online zorgt voor een dynamische stroom van boeiende actualiteit en scherpzinnige verhalen met diepgang.

Dagelijks verschijnen er meerdere prikkelende artikels over actuele onderwerpen in de hr- en financewereld op de website van beide magazines: van wetgeving en relevante, onthullende onderzoeken tot tech en AI. Door actuele thema’s aan te kaarten, zorgen HRmagazine en FDmagazine ervoor dat ze on top of mind blijven bij finance en hr-professionals.

Sterker, scherper, relevanter

Dat is het resultaat.

HRmagazine en FDmagazine kregen een vernieuwde uitstraling door een ijzersterke copy die scherp inspeelt op relevantie in het huidige medialandschap. Lezers worden geïnformeerd, geïnspireerd, uitgedaagd en klaargestoomd voor vernieuwing.

Talk about making impact.

Van idee tot impact

Het is geen geheim, het ondernemerschap stroomt bij Elien door de aderen. Met haar hoofdredacteurschap wil ze daarom meer ruimte geven aan start-ups en scale-ups om hun hrtech en fintech oplossingen met het grote publiek te delen.

Maar ondernemen gaat voor haar verder dan cijfers. Het gaat om mensen en verhalen die er toe doen. Daarom vinden thema’s zoals vrouwen in de techindustrie en diversiteit op de werkvloer steeds vaker een centrale plek in de magazines en op de websites.

Sterk team, sterke verhalen

Een goede hoofdredacteur heeft een sterk team achter zich: een die durft te denken, scherp redigeert en verhalen eruit laat knallen. Met een goede voorbereiding, een gezonde dosis nieuwsgierigheid en een strakke briefing wordt elk artikel er een om u tegen te zeggen.