Billimay

Billimay is een op en top familieverhaal. Als jonge mama ging Evelyne nieuwsgierig op zoek naar speelgoed om de ontwikkeling van haar zoon te stimuleren. Zo borrelde het idee op om samen met haar ouders een eigen webshop op te starten. Een idee waar we helemaal warm van werden.

Tijdens een intensieve kick-off analyseerden we samen met Evelyne de wireframes van de website. Wat komt waar te staan? Is de opbouw die ze voor ogen had logisch? En is elke pagina strategisch opgebouwd? 

  • Om in een oogopslag duidelijk te maken waar de bezoekers welke info vinden, reduceerden we de hoofdmenu tot 5 strategisch gekozen items.
  • Contact werd in een button geplaatst zodat bezoekers in 1 klik vragen kunnen stellen.
  • De blog kreeg SEO-gewijs een aparte pagina.

Daarnaast definieerden we tijdens deze meeting ook de tone of voice: persoonlijk, speels en toegankelijk. Een herkenbare tone of voice die heel dicht aansluit bij de persoonlijkheid van Evelyne en het familiale karakter dat Billimay wil uitstralen. Door deze schrijfstijl op alle kanalen door te trekken, krijgen klanten een warm en vertrouwd gevoel, exact waar Billimay voor staat.

Na de kick-off gingen we van start met de SEO-copywriting voor de website. Aan de hand van de concurrentieanalyse en keyword research werd elke pagina voorzien van een strategisch staaltje copy.

Ook de blogs worden maandelijks aangevuld met inspirerende verhalen en tips. Stuk voor stuk SEO-proof. Dankzij de keyword research zijn we namelijk in staat om de content te prioriteren en weten we waarover we op welke manier moeten schrijven. 

Benieuwd? Het resultaat zie je hier