Hit of hit

Soulbricks

Leegstaande panden zijn echte pita’s. En dan verwijzen we niet naar de broodjes, wel naar een pain in the ass. Want een leegstaand pand, dat brengt geen cent op. Weinig rendabel dus. En net daar zag Soulbricks een markt voor.

Soulbricks creëert one of a kind belevingen door leegstaande gebouwen te herbestemmen. Van de inrichting van smart offices tot gemeenschappelijke (lege) ruimtes aantrekkelijk maken, Soulbricks regelt én realiseert het. Allemaal op een stijlvolle manier. Kortom, een bedrijf om ú tegen te zeggen. 

Hun probleem? Een chaotische website die niet voldeed aan de grillen van Google en verouderde social media accounts. 

Hyper interactief traject

  • Een kick-off waarin we op zoek gaan naar de kernwaarden van Soulbricks. 
  • SEO-optimalisatie van de website. Met als doel de diensten van Soulbricks in één oogopslag duidelijk te maken aan Google én hun klanten.
  • Om aan de noden van potentiële klanten te beantwoorden en leads te generen werd flink gesleuteld aan de opbouw van de website. 
  • Organisch verkeer op sociale media boosten door consistent te posten. 
  • Nog meer inzetten op SEO door een Google My Business account aan te maken en zo de lokale visibiliteit te versterken.

Soulbricks hit it!

Cijfers december 2022 en januari 2023

  • Betrokkenheid op Facebook steeg met 40% in december.
  • Gemiddelde tijd op de website: 2 min in december vs. 7 min in januari.
  • Aantal website bezoeken via sociale media: 5,9% in december vs. 29,9% in januari.