Hit Happens, de podcast.

Elien gaat in deze podcast in gesprek met marketingprofessionals die elk hun eigen niche hebben. Omdat iedereen in deze magnifieke marketingbiotoop wel eens worstelt met merkpositionering en het niet altijd even eenvoudig is om de juiste expert te vinden.

Onze connaisseurs leggen je alles uit, van employer branding tot influencer marketing en aan het einde van de rit weet jij wie je waarvoor wil inschakelen. Surf mee op onze know how train of thought en take five, of beter vijftien, want elke episode vreet grofweg 1/4e van een uur weg. Ideaal dus voor een kort maar krachtig marketingmoment.

Onze gasten

Michiel Vanderheyden

Michiel Vanderheyden

Marketingmagnaat Michiel Vanderheyden, incognito schlagerszoon en roerganger van o.a. Colorclub en Arena Events. Colorclub kleurt vanuit de Gentse Arena al meer dan twee decennia elk corporate event roze tot pikzwart, whatever floats the boat. The Arena focust op stadions vol publieke en B2B-events op meer dan 10 locaties in België en Nederland.

Wij peuteren tijdens deze sparringsessie wat kennis los van een connaisseur die de weg van de eventsector eigenhandig heeft opengebroken en dicht geplaveid.

Maxine Stevens

In deze aflevering bespreken we het belang van personal branding en hebben we filterfee Maxine Stevens te gast. Ze runt een online preset business en online product academy vanuit haar zalig zachte zetel. Daarnaast babbelt ze ook nog een populaire podcast bijeen.

Hoe belangrijk was die personal branding nu om dit online imperium uit de digitale grond te stampen?

Klara Verzele

Klara Verzele

Een nieuwe aflevering, een nieuwe gast. Deze keer verzeilt ex-bloemenmeisje en micro-influencer Klara Verzele in ons spreekgestoelte.

Alles wat je nog niet wist over influencer marketing, of liever influence marketing, want er is een verschil!

Ze is het brein achter Klarence.Collective, opereert het liefst van beneden naar boven, fluistert the sound of influence en laat je proeven van social proofing en andere nichegeheimen.

Maarten Van den Bossche

Datadokter Maarten Van den Bossche is freelance digital growth marketeer en SEO-musketier. Hij injecteert strategisch een driedubbele dosis groeihormoon in de aderen van je onderneming en houdt daarna rustig de vinger aan de pols.


Deze pientere strateeg legt haarfijn uit hoe je on top of je marketing game blijft.

Annelies Van Keymeulen

We ploffen de zetel in met employer branding kei Annelies Van Keymeulen.

Na 20 jaar een 9 to 5 te hebben afgerateld in de communicatiesector was ze uitgebabbeld. Ze vermeed proactief haar midlifecrisis en sprong de duistere dieperik van het solo-ondernemerschap in. Studio Hero parachuteerde haar met een mix van strategie en creativiteit naar veiliger oorden. Ze eet graag lekker, liefst op reis om dan als volmondig polyglot ‘la cuenta por favor’ te gesticuleren.

Eva Balemans

We plaatsen in deze aflevering de planeet op een piëdestal. Duurzaamheid is een trendy term die te pas en te onpas in je gezicht wordt gefrot. Maar niet door deze daadkrachtige dame: sustainable marketeer Eva Balemans.

In 2020 stampte ze Better World Marketing uit de vruchtbare Antwerpse bodem. Tussendoor wappert ze met veel verve wat grappen en grollen uit haar mouw en kwettert ze de People Planet Profit Podcast aan elkaar.

Een standup-comedienne met het kloppend hart op de juiste plaats die met veel animo duurzaam ondernemen voor ons uit de doeken doet.

Gaatjes?

Dan vullen we die graag met populaire marketing praatjes in onze blinkend nieuwe podcast HIT HAPPENS. Geen droog gedesem over clichés of m’as tu vues maar menselijke gesprekken in koffiekletsstijl waarvan je wat kan leren. Elke aflevering sleuren we een boeiend icoon achter de microfoon. We onder- en over belichten de mens en onderneming. Verwacht atypische invalshoeken, sloten gemberthee en kruimelende koffiekoeken. Jij luistert toch ook?

hit happens bts
hit happens bts
hit happens bts

Liefste podcastdagboek

Om een podcast in elkaar te timmeren heb je de juiste tools en mindset nodig. We hielden een dagboek bij waarin we deze netjes neerschreven. Een naslagwerk, een HIT als het ware!

Hit us up!

Studio HIT is een copywriting agency dat teksten schrijft. Teksten voor elke drager, that is.
Wie nood heeft aan een nieuwe website, blogs, sociale media, podcast… het geschreven woord, geschreven content.

Studio HIT is speels. Onze communicatie is helder en we houden van een vleugje humor.
Een persoonlijke touch, een raakvlak met de klant. Daar gaan we altijd naar op zoek.

Keer bellen? Contacteer ons via het formulier. Dan horen we elkaar snel.

Studio Hit team.

Keer bellen?

Mbrella

Studio HIT is 100% aangeraden: super team, fantastische samenwerking & top-notch deliverables! Zoek je naar inspirerende copy, dan ben je bij Elien aan het juiste adres!


Audrey Stampaert – Co-Founder and Head of Growth Mbrella
NMG

“Elien is iemand op wie je kan rekenen.

Met haar enthousiaste persoonlijkheid integreert ze vlot in een team. Ze is pro-actief, staat open voor feedback en legt de lat voor zichzelf hoog.

Elien is niet enkel een sterke copywriter. Ze zet ook strategische krijtlijnen uit. En ziet altijd ’the bigger picture’. 

Kortom, een echte aanrader!”


Evelyne Ferange – Managing Director


Laat iets weten!